صدمه زدن ایوانکا ترامپ دختر ترامپ اینترنت

صدمه زدن: ایوانکا ترامپ دختر ترامپ اینترنت عربستانی سرگرمی اوباما ایوانکا تصویر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی هجمه به «رفراندوم» روحانی

    به گزارش وقایع اتفاقیه؛ پیشنهاد روز یکشنبه حسن روحانی تا اینجای کار زیاد از آنکه مدافع داشته باشد، منتقد داشته هست. این بار منتقدان به گفته سخنگوی شورای نگهب

    هجمه به «رفراندوم» روحانی

    هجمه به «رفراندوم» روحانی

    عبارات مهم : قانون

    سخنگوی شورای نگهبان: پیشنهاد رییس جمهور کارشناسی نشده است

    به گزارش وقایع اتفاقیه؛ پیشنهاد روز یکشنبه حسن روحانی تا اینجای کار زیاد از آنکه مدافع داشته باشد، منتقد داشته هست. این بار منتقدان به گفته سخنگوی شورای نگهبان حتی صلاحیت حسن روحانی را به علت مطرح کردن پیشنهاد «همه پرسی» زیر پرسش برده اند. عباسعلی کدخدایی از احتمال به اشتباه افتادن روحانی در اصول قانون اساسی گفته است.

    منتقدان دیگر پیشنهاد روحانی را که جهت دومین بار در سه سال اخیر مطرح شده است توهین به حاضران در راهپیمایی ۲۲بهمن می دانند و عده ای دیگر اعتقاد هستند رفراندوم نیاز هست. با این همه رییس جمهور در صحبت که روز گذشته داشت بازهم تاکیدی در مورد استفاده از قانون اساسی داشت.

    هجمه به «رفراندوم» روحانی

    او دیروز در نشست یکسان استانداران، وزرا، روسای شرکت های اقتصادی و مدیران موسسات مالی و اعتباری با بیان اینکه قانون اساسی کشورمان ظرفیت های بسیار زیادی دارد و به خوبی می تواند ضمن اداره کشور، رضایت عمومی را هم به شرط التزام و اجرای کامل آن برقرار کند، تصریح کرد: «باید از همه ظرفیت های قانون اساسی در مدیریت بهتر امور استفاده کنیم و فصول متفاوت قانون اساسی ازجمله فصل سوم قانون اساسی که مربوط به حقوق ملت است را مورد توجه قرار دهیم.»

    روحانی گفت: «در اجرای قانون اساسی، همه دستگاه ها باید همکاری داشته باشند ولی رییس جمهور مسئولیت و وظایف خاصی نسبت به اجرای قانون اساسی دارد، مسئول اجرای آن است و در این مسیر همه قوا و نهادها باید در کنار هم قرار بگیرند.» روحانی تصریح کرد: «انسجام و وحدت با شعار ایجاد نمی شود، بلکه با عمل و پیگیری به امور اقشار متفاوت مردم است که وحدت ایجاد می شود و جامعه ایران، جامعه محبت، برادری و اخوت است».

    به گزارش وقایع اتفاقیه؛ پیشنهاد روز یکشنبه حسن روحانی تا اینجای کار زیاد از آنکه مدافع داشته باشد، منتقد داشته هست. این بار منتقدان به گفته سخنگوی شورای نگهب

    پیشنهاد رییس جمهور راجع به اصل ۵۹ احتمالا کارشناسی نشده بود

    در این میان ولی سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه به نظر می رسد پیشنهاد رییس جمهور کارشناسی نشده باشد، گفت: «اصل ۵۹ قانون اساسی مربوط به اعمال اختیارات قوه مقننه است». به گزارش مهر، عباسعلی کدخدایی دوشنبه شب در یادداشتی در کانال تلگرامی خود از تصویر العمل ها به پیشنهاد حسن روحانی گفت و نوشت: «در گرماگرم حضور پرشور مردم در راهپیمایی تجدید بیعت با آرزوی بزرگ های امام(ره) و انقلاب، رییس جمهور محترم در بخش نهایی صحبت خود نکاتی را بیان کردند که تصویر العمل هایی سریع را در بر داشت.

    برخی مردم همانجا به من اعتراض و شورای نگهبان را بابت تایید بعضی نامزدها سرزنش کردند که البته من از نظر جمعی شورای نگهبان دفاع کردم. بعضی دیگر نیز پرسش می کردند که ضرورت طرح بحث انتخابات آن هم حدود دو سال مانده به برگزاری انتخابات به وسیله رییس جمهور محترم چیست که صدالبته جهت این بخش من هم پاسخی نداشتم. ایشان فرمودند برگزاری انتخابات عامل ادامه حیات جمهوری اسلامی در ۳۹سال گذشته بوده و ادامه دادند: از شورای نگهبان و سایر درست اندرکاران و نهادها می خواهم راه انتخابات را سهل کنند.» وی در ادامه این یادداشت نوشته است: «رییس جمهور محترم همچنین پیشنهادی را مطرح فرمودند که به نظر می رسد کارشناسی نشده باشد چون کاربرد اصل ۵۹ جهت همه آشنایان به حقوق اساسی معلوم است و نیاز به بحث زیاد ندارد.

    هجمه به «رفراندوم» روحانی

    اصل ۵۹ مربوط به اعمال اختیارات قوه مقننه هست. شاید آقای رییس جمهور با اصل دیگری آن را اشتباه گرفته اند! البته باید بدانیم که قانون اساسی ظرفیت های متنوعی در حوزه های مختلفی دارد که ما هم نگرانیم آیا این ظرفیت ها به درستی به کار گرفته نمی شوند. به عنوان نمونه آیا نباید پرسش و استیضاح در رویکرد مجلس محترم وجود داشته باشد. فارغ از نتیجه، شاید پرسش از مقامات اجرایی این وقت را جهت آنها به وجود آورد تا بعضی دلایل کمبودها و احیانا ناکارآمدی ها را بدون توجه به پرسشها سیاسی توضیح دهند و مردم نیز از پرسشها موجود مطلع شوند. ما معتقدیم قانون اساسی مجموعه ای واحد و به هم پیوسته است که تمام اصول آن باید به وسیله مقامات و مسئولان کشور رعایت شود و بی اعتقادی به بخشی از آن به تعبیر رییس جمهور محترم، افراد را از مدار انقلاب خارج می کند و آنهایی که پیاده شدند به علت همین عدم اعتقاد و التزام به قانون اساسی بوده و لاغیر.

    آنهایی که پیاده شدند به علت آن بود که قانون اساسی را تفسیر به رای کرده و اعلام می کردند بعضی اصول آن را قبول ندارند. شورای نگهبان این نظر شما را که نظر صحیحی نیز است اجرا کرده و جنابعالی هم تایید می فرمایید آنان که به قانون اساسی اعتقاد و التزام ندارند، انقلابی نیستند و نمی توانند در پست های سیاسی قرار گیرند. جمله ای منسوب به «اینشتین» است که می گوید: آنان که گاهی به نعل می زنند و گاهی هم به میخ، سرانجام چکش واقعیت روی انگشتان آنها می خورد. امید آنکه در اجرای قوانین و مخصوصا قانون اساسی از این افراد نباشیم.»

    به گزارش وقایع اتفاقیه؛ پیشنهاد روز یکشنبه حسن روحانی تا اینجای کار زیاد از آنکه مدافع داشته باشد، منتقد داشته هست. این بار منتقدان به گفته سخنگوی شورای نگهب

    رفراندوم راجع به چه؟

    بااین حال سوالی که این روزها بیش از هر مسئله دیگری مطرح است -روحانی در دو مرتبه ای که پیشنهاد رفراندوم را مطرح کرده، به آن پاسخی نداده- این است که این رفراندوم مورد نظر روحانی قرار است در چه مورد صورت بگیرد؟ چه عنوان اختلافی مدنظر رییس جمهور است که مردم باید در مورد آن نظر بدهند و این نظردهی چه تاثیراتی خواهد داشت؟ موضوعی که شاید رییس جمهور در روزهای آینده به آن اشاره کند.

    رقیب هنوز در میدان است

    هجمه به «رفراندوم» روحانی

    در میان تصویر العمل هایی که در چند روز گذشته نسبت به پیشنهاد برگزاری همه پرسی که از سوی رییس جمهور مطرح شده است هست، ابراهیم رییسی رقیب دیروز پاسخی کنایه آمیز به او داده هست. تولیت آستان قدس رضوی گفت: «پاسخ متناسب به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن که به رغم گله مندی های بحق آنان از پرسشها انجام شد، دمیدن در آتش تفرقه و بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نبوده و نیست.»

    به گزارش تسنیم، سیدابراهیم رییسی در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون تاکید کرد: «حضور حماسی وحدت آفرین و بی سابقه مردم کشور عزیزمان ایران در مراسم خوش حالی ملی ۲۲بهمن امسال، چند خبر مهم داشت، اول نه به مداخله و طمع ورزی خارجی، دوم نه به یاس آفرینی و ناامیدی و سوم نه به کشمکش های سیاسی و تفرقه افکنی های داخلی.» رییسی افزود: «۲۲بهمن روز وفاداری ملت به انقلاب اسلامی بود و امروز که بار دیگر حجت بر مسئولان تمام شده، نوبت ما مسئولان است که جهت گره گشایی از معیشت مردم، مبارزه با فساد و هدایت کشور به سوی قله های پیشرفت، اقدام انقلابی کنیم». تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: «امروز، روز امید آفرینی است ولی نه فقط با حرف زدن، بلکه با کار عالمانه و مجاهدانه جهت ساختن آینده کشور عزیزمان ایران اسلامی».

    واژه های کلیدی: قانون | نگهبان | حسن روحانی | رییس جمهور | قانون اساسی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار