صدمه زدن ایوانکا ترامپ دختر ترامپ اینترنت

صدمه زدن: ایوانکا ترامپ دختر ترامپ اینترنت عربستانی سرگرمی اوباما ایوانکا تصویر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی امنیت، مهم‌ترین مساله در شرایط کنونی منطقه است / روحانی

    حسن روحانی با گذشت دومین روز از مراسم تحلیف با تعدادی از مقامات خارجی که به منظور شرکت در این مراسم به کشور عزیزمان ایران سفر کرده بودند دیدار و گفت و گو کرد.

    امنیت، مهم‌ترین مساله در شرایط کنونی منطقه است / روحانی

    روحانی: امنیت، بااهمیت ترین مساله در شرایط کنونی منطقه است

    عبارات مهم : امنیت

    حسن روحانی با گذشت دومین روز از مراسم تحلیف با تعدادی از مقامات خارجی که به منظور شرکت در این مراسم به کشور عزیزمان ایران سفر کرده بودند دیدار و گفت و گو کرد.

    به گزارش خبرآنلاین، نخستین دیدارهای بین المللی حسن روحانی در ردای رییس جمهور دوازدهم از دقایقی قبل از مراسم تحلیف شروع شد و همچنان ادامه دارد. او روز یکشنبه نیز دیدارهایی با نبیه بری مدیر مجلس لبنان، مدیر جمهور بلاروس و تعداد دیگری از مقامات خارجی داشت البته دیدارهای حسن روحانی تا شامگاه یکشنبه ادامه پیدا کرد که می توان به دیدار با مدیر جمهور کوبا،رئیس جمهور غنا و … اشاره کرد.

    امنیت، مهم‌ترین مساله در شرایط کنونی منطقه است / روحانی

    به دنبال دیدار و گفت و گو با مقامات خارجی که به منظور شرکت در مراسم تحلیف به کشور عزیزمان ایران سفر کرده بودند روحانی امروز نیز با تعدادی از مقامات دیدار کرد.

    مقامات خارجی

    اظهارات

    حسن روحانی با گذشت دومین روز از مراسم تحلیف با تعدادی از مقامات خارجی که به منظور شرکت در این مراسم به کشور عزیزمان ایران سفر کرده بودند دیدار و گفت و گو کرد.

    رابرت موگابه

    رئیس جمهور زیمباوه

    *روحانی: مردم زیمبابوه همواره جهت ما ملتی مبارز، مقاوم و دوست به حساب می آیند. ملت زیمبابوه همچون ملت کشور عزیزمان ایران جهت استقلال خود مبارزه کرده و می کند و ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره روابط خوبی با زیمبابوه داشته ایم.

    *رابرت موگابه: مراسم تحلیف دور دوم ریاست جمهوری جنابعالی، بسیار خوب و موفق برگزار شد و زیمبابوه خواهان روابط گسترده و همکاری نزدیک با کشور عزیزمان ایران هست. زیمبابوه ظرفیت های فراوانی جهت توسعه در عرصه های محصولات کشاورزی، فناوری ارتباطات، معادن و منابع زیرزمینی نیرومند و نیروی انسانی دارد که می تواند بستر مناسبی جهت انتقال تجربیات و گسترش تعاملات و همکاری با کشور عزیزمان ایران باشد.

    امنیت، مهم‌ترین مساله در شرایط کنونی منطقه است / روحانی

    رضا ربانی

    رییس مجلس سنای پاکستان

    *حسن روحانی: مناسبات پایتخت کشور عزیزمان ایران – اسلام آباد برادرانه هست. پیوستگی تاریخی و فرهنگی دو ملت کشور عزیزمان ایران و پاکستان، پایه محکمی جهت توسعه و ارتقاء سطح همکاری ها با نشانه تامین منافع یکسان هست. امنیت بااهمیت ترین مسأله در شرایط کنونی منطقه است.ایران، امنیت پاکستان را در جهت امنیت خود قلمداد می کند و مورد نیاز است همکاری و همکاری های دو کشور در جهت زیاد کردن سطح امنیت در منطقه و بویژه در مرزهای مشترک،افزایش پیدا کند.

    تروریسم بزرگترین معضل منطقه هست. کشور عزیزمان ایران و پاکستان می توانند در زمینه مبارزه با تروریسم و توسعه امنیت منطقه ای همفکری، مشورت و همکاری های خوبی داشته باشند.ایران و پاکستان عمق استراتژیک جهت یکدیگر بشمار می آیند لذا توسعه و پیشرفت دو کشور را حائز اهمیت است و آن عاملی مهم در جهت زیاد کردن امنیت منطقه است.اراده جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بر توسعه همه جانبه روابط و همکاری ها با پاکستان در بخش های متفاوت از جمله علم و فناوری، مناسبات فرهنگی و دانشگاهی و انرژی هست. توسعه روابط بانکی، می تواند به زیاد کردن سطح روابط تجاری و اقتصادی کشور عزیزمان ایران و پاکستان کمک کند. کشور عزیزمان ایران منبع مطمئنی جهت تأمین انرژی پاکستان است و توسعه، احیاء و اتصال دو بندر چابهار و گوادر می تواند موجب پیشرفت و توسعه روزافزون منطقه شود.

    حسن روحانی با گذشت دومین روز از مراسم تحلیف با تعدادی از مقامات خارجی که به منظور شرکت در این مراسم به کشور عزیزمان ایران سفر کرده بودند دیدار و گفت و گو کرد.

    *رضا ربانی: مردم پاکستان به شما به عنوان دوستی اندیشمند و قابل اتکاء می نگرند.مناسبات کشور عزیزمان ایران و پاکستان نه تنها بر پایه اشتراکات دینی، تاریخی و فرهنگی استوار هست، بلکه دو کشور در سایر مسایل و مباحث منطقه ای و بین المللی نیز نظرات نزدیک و مشترکی دارند. پاکستان از هیچ اقدامی در جهت توسعه و ارتقاء سطح مناسبات پایتخت کشور عزیزمان ایران – اسلام آباد دریغ نخواهد کرد. مدیریت بهتر جهت ارتقاء سطح امنیت در مرزهای یکسان را مهم می دانیم که در این راستا کمیسیون عالی مرزی کشور عزیزمان ایران و پاکستان در آینده ای نزدیک تشکیل خواهد شد.با تقدیر از کمک ها و حمایت های دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در شرایط دشواری که مردم پاکستان در آن قرار داشتند، پاکستان نسبت به اجرای کامل توافقات و تعهدات خود با کشور عزیزمان ایران ، پایبند است.

    امنیت، مهم‌ترین مساله در شرایط کنونی منطقه است / روحانی

    هکتور انریکه آرسه

    فرستاده خاص رییس جمهور بولیوی

    *حسن روحانی: دو کشور در مسایل متفاوت دوجانبه و بین المللی با هم اشتراک نظر دارند؛ مداخله قدرت های خارجی در امور دیگر کشورها باید متوقف شود،کشورهای مستقل باید متحد و کنار یکدیگر باشند، حضور بیش از یکصد هیأت خارجی از کشورهای دوست در مراسم تحلیف رییس جمهور کشور عزیزمان ایران ثابت کرد که کشورهای مستقل و انقلابی منزوی نیستند.اجلاس سران اوپک گازی می تواند عامل وحدت تولیدکنندگان و تعیین قیمت متعادل در بازار باشد.ایران و بولیوی می توانند در زمینه های متفاوت مرتبط با گاز از جمله در اکتشاف میادین گازی و صنایع وابسته به آن همکاری های خوبی را ساماندهی کنند،در این راستا جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران آماده انتقال تجربیات خود به بولیوی است.

    شرکت ها و متخصصان کشورمان جهت همکاری، همکاری و انتقال خدمات فنی و مهندسی در زمینه احداث جاده، سد، نیروگاه و ساخت مسکن آماده هستند. همانگونه که هنر و علم، مرزی ندارند، اندیشه و فرهنگ هم بدون مرز هستند و از این رو کشور عزیزمان ایران و بولیوی می توانند در زمینه های گوناگون روابط و همکاری های بسیار خوبی با هم داشته باشند.

    *هکتور انریکه آرسه زاکونتا (تقدیم دعوت نامه رسمی رییس جمهور بولیوی از دکتر روحانی جهت شرکت در اجلاس سران اوپک گازی در این کشور)

    روابط کشور عزیزمان ایران و بولیوی در طول سال های گذشته خوب و دوستانه بوده است.جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران توانمندی ها و ظرفیت های بسیار زیادی در بخش های متفاوت دارد و ما همواره کشور عزیزمان ایران را به لحاظ استقلال و اتکاء به خود، تحسین کرده ایم. بخشی از پیشرفت های بوجود آمده در بولیوی مرهون حمایت ها و کمک های کشور عزیزمان ایران است و ما خواستار توسعه همکاری ها، دوستی ها و روابط صمیمانه در بخش های متفاوت هستیم.

    انجای

    وزیر فرهنگ و ارتباطات سنگال

    *روحانی:در سال های گذشته ملاقات های بافایده و سازنده ای با رییس جمهور سنگال انجام شده است و روابط ما همواره خوب بوده است.مبارزه با تروریسم می تواند هدفی یکسان بین پایتخت کشور عزیزمان ایران و داکار باشد.اینکه می بینیم تروریسم در منطقه ما و در آفریقا فعال است و حتی توانسته افکار بعضی جوانان را جذب کند، نشانه این است که در کار فرهنگی کوتاهی شده است هست. کشورهایی مثل کشور عزیزمان ایران و سنگال با برخورداری از سابقه طولانی فرهنگی و اسلامی می توانند در ترویج اسلام رحمانی کارها مؤثری انجام دهند.ایران و سنگال با توجه به نزدیکی نظراتشان در مباحث بین المللی می توانند در مجامع بین المللی همفکری و همکاری بیشتری داشته باشند.توسعه مناسبات فرهنگی و هنری و همچنین همکاری در حوزه کتاب و حفظ نسخ تاریخی از جمله محورهای همکاری دو کشور می تواند باشد.

    *انجای: سنگال اهمیت خاصی جهت روابط خود با کشور عزیزمان ایران قایل است و علاقمندیم روابط مان را در همه عرصه ها بویژه در زمینه های فرهنگی و هنری با کشور عزیزمان ایران گسترش دهیم.جنابعالی در مراسم تحلیف صحبت بسیار خوبی داشتید و نکات کلیدی را راجع به اهمیت امنیت و مبارزه با افراط گرایی بیان کردید.سنگال دروازه ورود اسلام به غرب آفریقاست و آثار ارزشمند اسلامی مثل مساجد کهن و نسخ خطی قدیمی در این کشور، می تواند زمینه ای جهت تعاملات فرهنگی و هنری بین کشور عزیزمان ایران و سنگال باشد.

    واژه های کلیدی: امنیت | ایران | همکاری | پاکستان | پاکستان | حسن روحانی | رئیس جمهور | رئیس جمهور | رییس جمهور | دکتر روحانی | ریاست جمهوری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار