صدمه زدن ایوانکا ترامپ دختر ترامپ اینترنت

صدمه زدن: ایوانکا ترامپ دختر ترامپ اینترنت عربستانی سرگرمی اوباما ایوانکا تصویر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی تدابیر چهارگانه وزارت بازرگانی چین در جنگ تجاری با آمریکا

    سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تدابیر چهارگانه‎ای را به منظور از بین بردن تاثیرات منفی ناشی از مناقشات تجاری با آمریکا اعلام کرد.

    تدابیر چهارگانه وزارت بازرگانی چین در جنگ تجاری با آمریکا

    تدابیر چهارگانه وزارت بازرگانی چین در جنگ تجاری با آمریکا

    عبارات مهم : آمریکا

    سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تدابیر چهارگانه‎ای را به منظور از بین بردن تاثیرات منفی ناشی از مناقشات تجاری با آمریکا اعلام کرد.

    به گزارش مهر به نقل از رادیو بین المللی چین، سخنگوی وزارت بازرگانی این کشور، تدابیر چهارگانه‎ای را به منظور از بین بردن تاثیرات منفی ناشی از مناقشات تجاری با آمریکا اعلام کرد. تدابیر یاد شده است که عصر دوشنبه ۱۸ تیرماه ابلاغ شد عبارت از ارزیابی مستمر خسارت های شرکت ها بر حسب نوع شرکت؛ جبران خسارات شرکت ها و کارمندان از محل درآمد عوارض و مالیات افزوده ناشی از کارها انجام شده است جهت مقابله با کارها آمریکا؛ تشویق شرکت ها به تعدیل ترکیب واردات خود؛ حفاظت نیرومند تر از منافع مجاز شرکت ها و بهینه سازی محیط سرمایه گذاری طبق پیشنهادات شورای دولتی راجع به استفاده فعال و موثر از سرمایه های خارجی و کمک به رشد باکیفیت اقتصاد هستند.

    بنا بر تحلیل رادیو بین المللی چین در این خصوص، بدیهی است که دولت چین به منظور کم کردن خسارات خود در جنگ تجاری، در حال اجرای یک گروه از تدابیر است که با آن هم می توان پرسشها فعلی را تحت کنترل قرار داد و هم می توان مساله را ریشه کن کرد. این تدابیر نشانگر توان نیرومند دولت چین در کنترل خطر و شکیبایی و تمرکز حواس جهت مقاومت در جنگ تجاری است که ناشی از رویکردهای مردم سالارانه است.

    تدابیر چهارگانه وزارت بازرگانی چین در جنگ تجاری با آمریکا

    همان طور که بعضی تحلیلگران اشاره کرده اند، ارتقای قیمت عوارض گمرکی بر ۳۴ میلیارد دلار کالای چینی از سوی آمریکا به بعضی شرکت های چینی ضربه می زند و تاثیراتی بر زندگی کارمندان این شرکت ها و مردم چین خواهد داشت. ولی دولت چین که این پیامد را خیلی سریع آینده نگری کرده بود، از همان وقت بر بی علاقگی خود به جنگ تجاری تاکید می کرد.

    با این حال چین نمی تواند از این جنگ اجتناب کند و تا آخر باید در میدان نبرد مقاومت کند؛ لیکن هر فرد دانایی می تواند درک کند که دولت آمریکا از مدت ها قبل جهت شروع این جنگ تجاری برنامه ریزی کرده و این جنگ که به بهانه برقراری توازن تجاری شروع شده، در واقع به منظوربرهم زدن توان نوآوری علمی و فنی و جلوگیری از توسعه چین، وادار کردن اقتصاد این کشور به تغییرات ساختاری و عوض کردن مسیر توسعه چین در جریان است.

    سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تدابیر چهارگانه‎ای را به منظور از بین بردن تاثیرات منفی ناشی از مناقشات تجاری با آمریکا اعلام کرد.

    از این رو، می توان دریافت مقاومت در جنگ تجاری شروع شده است از سوی آمریکا یک امری بزرگ و در جهت منافع محوری کشور، منافع آتی ملت و منافع توده مردم هست. جهت مقاومت در این جنگ، چین نمی تواند از پرداخت بهایی قابل کنترل و تحمل خسارت دریغ کند.

    البته، این خسارات جهت کل چین موضعی و محدود است ولی جهت بعضی شرکت ها یا افراد در این کشور شاید قابل ملاحظه به شمار بیاید. بر حسب نظریه مردم سالاری، دولت چین موظف است تا تاثیرات منفی ناشی از جنگ تجاری را به حداقل آن برساند. در این راستا، وزارت بازرگانی چین تدابیر چهارگانه مذکور را اعلام کرده است که از میان آنها، تدابیر اول و دوم به منظور حل پرسشها فوری شرکت ها و کارمندان آنها اتخاذ شده است است.

    تدبیر سوم تدبیری آینده نگرانه است و هدفش تشویق شرکت ها به وارد کردن کالاها و ملزومات خود از کشورهای زیاد و چندگانه سازی شرکای تجاری خود به منظور کم کردن ریسک جهت کشور هست؛ تدبیر چهارم نیز از لحظ ارتقاء کیفیت رشد اقتصادی و ایجاد محیط مطلوبی جهت توسعه شرکت ها اندیشیده شده است و به منظور جبران تاثیرات منفی ناشی از جنگ تجاری و یکپارچه سازی بازار داخلی به اجرا گذاشته می شود.

    تدابیر چهارگانه وزارت بازرگانی چین در جنگ تجاری با آمریکا

    کمیسیون نظارت بر اوراق بهادار چین نیز یکشنبه ۱۷ تیرماه اعلام کرد به اتباع خارجی اجازه داده خواهد شد حساب نوع «A» در بازارهای بورس چین داشته باشند. این اقدام طبق برنامه مدون چین جهت بازتر کردن درهای بازار سرمایه است که می تواند به ایجاد یک بازار سرمایه با کیفیت، به مقاومت با آمریکا در جنگ تجاری کمک کند.

    با توجه به آنکه جنگ تجاری تازه شروع شده، در آینده تغییرات زیادی رخ می دهد و چین باید طبق این تغییرات، راهکار خود را تنظیم کند. وزارت بازرگانی چین اعلام کرده است بسته سیاست های خود را تکمیل خواهد کرد و از تمام نیروهای جامعه دعوت به ارایه پیشنهاد جهت حل این عنوان کرده هست. قابل آینده نگری است که با ادامه جنگ تجاری، برنامه چین جهت کم کردن خسارت های خود نیز تدریجا بهینه می شود.

    سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تدابیر چهارگانه‎ای را به منظور از بین بردن تاثیرات منفی ناشی از مناقشات تجاری با آمریکا اعلام کرد.

    این سئوال بازهم قابل طرح است که آیا چین می تواند بهای مقاومت در جنگ تجاری را بپردازد؟ جهت پاسخ به این سئوال باید به این توصیه اشاره کرد که چین تنها کشور دنیا با انواع صنایع متفاوت و با جمعیت ۱.۴ میلیارد نفر هست. به عبارتی دیگر، این کشور حتی در سخت ترین وقت نیز می تواند از گردش داخلی اقتصاد خود برخوردار باشد.

    از سوی دیگر، تقاضای داخلی سهمی ۹۱ درصدی از ارزش افزوده اقتصاد چین را به خود تخصیص داده شده است داده و شصت در صد تقاضای داخلی نیز به مصرف دخلی تخصیص داده شده است دارد که این نوع مصرف، هر لحظه در حال بروز شدن هست. مهم تر این که تعداد شرکت های نوآوری علمی و فنی چین در مقام دوم دنیا است که این شرکت ها می توانند به اقتصاد ملی استحکام دهند. به علاوه، چین طبق روش مدون خود درهای کشور را رو به خارج بازتر می کند که این موضوع، اطمینان کشورهای دیگر به اقتصاد چین را تقویت کرده است.

    تدابیر چهارگانه وزارت بازرگانی چین در جنگ تجاری با آمریکا

    گزارش تازه اتاق بازرگانی چین –آمریکا راجع به محیط بازرگانی چین در سال ۲۰۱۸ نشان می دهد ۷۴ درصد اعضای این اتاق بازرگانی قصد گسترش سرمایه گذاری در چین را دارند که بیشترین میزان در سال های اخیر است.

    مقاومت در جنگ تجاری با آمریکا جهت چین آینده ساز هست. چین تاریخی پنج هزار سال دارد. اندیشه های مثل «تامل پیش از دیگران و لذت بردن بعد از دیگران» و «قربانی کردن منافع خود جهت همگان» در عمق ذهن چینی ها ریشه دوانده است.

    در این جنگ تجاری آینده ساز، همه مردم چین پی برده اند که وطن آن ها با خطر روبه رو شده است و حاضر هستند با تحمل پرسشها موقت در زندگی خود و با همدلی با دولت مسئول و دیگر هموطنان خود، رشد اقتصادی و روند رستاخیز ملت را حفظ کنند که این نیرومند ترین تکیه گاه چین جهت مقاومت با آمریکا در جنگ تجاری است!

    در جنگ تجاری هیچ طرف برنده نخواهد بود. از این رو، در بزرگ ترین جنگ تجاری در طول تاریخ اقتصاد بشر که بین چین و آمریکا شروع شده، پرداخت بها و تحمل خسارت های جهت هر دو امری اجتناب ناپذیر خواهد بود. چین این پیامد را خیلی سریع آینده نگری کرد و اکنون آماده روبه رو شدن با آن است.

    واژه های کلیدی: آمریکا | اقتصاد | اقتصادی | بازرگانی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار